Maskeradfesten

Idag på morgonen var det mycket förberedelser inför maskeradfesten :) Det var till att fixa bål, käk, disco, ansiktsmålning osv.. Ahh det har verkligen vart full aktivitet hela dagen lååång. Blev full rulle på dansgolvet må ja säga. TIllsammans med våra och F-2 fritids :)
 
Såhär blev mitt resultat :) Blev lite justeringar i sminkningen m.m. Alltså jag har nog helt seriöst glitter ta mej tusan överallt!!! Det är ju glitter i min sminkning, så det får jag nog leva med ett bra tag asg!
 
 
 
 
Nu ska såhär efter jobbet ska ja bara slänga mej i soffan och titta på handboll.. Sverige-Lettland! Kanal 4! Kommer sitta klistrad i sofffan o dregla asg! Typiskt mej va :) Hoppas du me haft en awesome dag. Pussa o 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0