jaha?

Tjena hejsan!
Haft en bra dag på jobbet, hunnit med o rätta en massa böcker så nu är man alldeles vimmelkantig i huve.
Har även hunnit med o tränat skytte, alltså jag ligger jämt resultatmässigt men det känns tungt på nått sätt.. man får anstränga sig mycket mer än innan.. Så glad att min skyttekompis börjat skjuta riktigt bra, hon slår till och med mej nu.. så förhoppningsvis kommer vi skjuta i lag framöver på nån tävling. Det kan bli ruskigt bra om vi klaffar samtidigt :) Men ändå ett hot mot mig haha, vi får lära oss att peppa varandra :)
 
Är sååå trött, hade kunnat somna här och nu haha. Sitter här med min gosiga morgonrock och chillar i soffan.. Tänt lite härliga ljus här me, skönt :) Höstmysstämning.
 
Just det, fick ett meddelande från min gamla chef + Aspös nya chef.. De ville avtacka mig o ut och käka o kolla hur jag har det på mitt nya jobb.. hmm bättre sent än aldrig. Men de kan ju fetglömma om att ja tänker ut och äta med dom på Halloween! WTF! Vem fan går ut och avtackas på Haloween? Nej tack! För det första jobba och sen träffa kärringar som jag inte vill veta av. Äta med 2 chefer själv, har inget gemensamt så det känns galet fel.. Då träffar jag de gärna på mitt gamla jobb under höstlovet eller nått. :)
 
Hur har din dag vatt? Ska försöka sätta mig nu och planera in veckans "måsten" både jobbmässigt och träningsmässigt. Massa gosiga pussar o kramisar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0