Härlig dag alltså

Hejsan svejsan!
Igår blev det en träff med en gammal kompis som kommit hem till Sweden, sjukt kul hade vi! Mycket att prata om, mycket skratt och trams. Inledde vår träff med en lunch på Gilato, aldrig vatt där.. Men måste säga att det var litet men väldigt mysigt med trevlig personal. Efter uppladdningen där blev det en tripp till Saltö för att bowla. Riktigt kuligt, ett par banor bort från oss var det sånna där riktiga gubbgäng som tar att på allvar. Det var, som Martina och jag kallade det.. Flamingoben efter flamingkoben.. och med detta menar jag att de stog länge med benet upp och armarna på konstiga sätt ett bra tag efter de släppt klotet... ahh vi höll på att vika oss flertal gånger.. O min stil var ju inte bättre den.. vet ju knappt vilket ben man skulle börja med, så det blev skutt skutt skutt tripp ohh ehh still och skjut.. hahahahahaha Men bra gick det ju iallafall :) Riktigt kul.
 
 
Efter ett par rundor ute på Saltö åkte vi hem till mitt för att ta oss en kopp Te och slappa. Ahh det var en riktigt härlig dag igår.
 
Idag mina damer och herrar blir det brandövning på fritids, jag är listansvarig (tar hand om närvarolistan på barnen)... Spännande va?! Hmm.. Hoppas på att man slipper va ute idag, ska tydligen bli regn och äckelblåst.. burr! Efter jobbet idag ska vi tillsammans med eleverna gå på konsert som barnen på skolan satt ihop. En konsert som handlar om Trollkaren från Oz i Konserthuset i staun.. Lövly! Kan man ju inte missa.. Lät riktigt bra sist ja lyssnade på när de repade. :)
 
Hoppas du får en kanonbra dag. Puss o kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0