Äntligen helg...

God morgon mina kära vänner <3
 
igår efter jobbet hade ja en såndan där jobbig känsla i kroppen... den där "måstekänslan" är inte bra att ha i kroppen när man känner att man egentligen inte har tid, men ändå så viktig. Skyttet.. Igår slutade ja tidigt, hmm 16.00, då bestämde jag mig för att gå ner och skjuta 2 omgångar.. Vill vara ledig i helgen för att hinna träffa alla, vilket man inte riktigt hinner numera om dagarna. Det har ju inte stämt allt ett tag ju, men igår lossnade det kan vi väl säga, håller tummarna nu bara på att formen håller. Skjöt 410,7 och 411,2.. Galet nöjd! Men helt seriöst så ska ja nog sätt upp en arg lapp som bland annat visar på hänsyn, respekt för de som står och skjuter... för det är inte så jädra kul när det kommer en massa vuxna människor som gapar när de pratar med varandra.. Om de ska prata så gör det en bit bort, men inte i hallen... eller i värstafall om det nu är så viktigt får de prata tyst. Har aldrig vatt med om dess like, vuxna människor! Till och med barnen o hallen skötte sig utmärkt.. La ifrån mig geväret flera gånger för att markera och glodde lite irriterat på dom, jag och mitt humör alltså.. men ni kan säkert sätta er in i situationen själva. När man har nått viktigt att prestera o sen kommer störmoment... Men som sagt, nöjd med mina prestationer igår..
 
Idag ska jag träna på gymmet är planen, om inget annat dyker upp.. Väskorna är packade (träningsväska & jobbväskan). Vi har skoljoggen idag me, så det blir nästan hela eftermiddagen tillsammans med min klass ute på V-mark :) Hoppas på att dagen får fort...
 
I helgen ska jag mysa med Agge och resten av familjen <3 Saknat dom såååå. Sjukt!? Innan var man van att träffa de typ varje dag, då jag jobbade på ön.. nu är det annat :) Destå mer kärlek mohahaa
 
Hoppas du får en fantastisk fredag och att den bjuder på lite smått och gott. Nu ska ja göra mej iordning till jobbet. Puss o gull
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0