Ansträngande-....

Idag var det tävling i Rottne, strax utanför Växjö. Många damer och hård konkurans.. Min start på tävlingen va väl inte den bästa, men har faktiskt en orsak. Damen eller Damjunioren som stog på sidan om mej hade ett jädra krabbande med sitt stativ som man lägger geväret på.. Vid flertal tillfällen föll stativet ihop och geväret for ner i bänken med ett par jävla smällar, nästan ner på golvet. Alltså helt seriöst! Bör man inte kolla över sin utrustning innan man ställer sig på banan eller under förbereldelse/provskotten?! Det sabbade min drömstart iallafall, efter att par arga blickat till henne fattade jag att jag var sjukt irriterad på henne, då ställde hon undan sitt stativ o fortsatte utan, smart drag! Då som först började allt släppa för mig, skjöt då tre riktigt bra avslutande serier...När jag hade skjutit klart trodde jag inte på final, irriterad tog jag av mig skyttekläderna och var allmänt bitter, när listan kom upp visade det sig att jag lyckats komma med i final, sweet! Jaha en utmaning som hette duga i finalen..
Det nya i finalen är att alla nollställs, alltså alla börjar på 0... behåller sin grundserie men i finalen börjar som sagt alla på 0.. kasnke verkar krångligt.. men så är det, då spelar det ingen roll hur möe man skjöt i grunden under finalen.. utan där har alla en chans att ta hem allt.. :) mohaha! Intressant va!? En efter en skjöt ut sig... Med is i magen försökte jag hålla nerverna i styr.. Slutade med en stolt 3:e plats.. Riktigt skönt att känna att jag klarade av en final, trots min krassliga grundomgång. :)
 
Just nu har jag kommit hem och intagit soffläge.. Hade egentligen behövs rensa hjärnan lite, kanske ut o gå eller nått.. men kom på att mitt headset ligger ute på ön.. så för min del blir det chill o kolla på nån skräckis o släcka ner o ha tända ljus tss...
 
imorgon ska jag till ön för att mysa lite med världens finaste familj <3, träna lite där ute me kanske, hämta Alicekatten osv. Alltså helgerna går så fort... pust! Full rulle hela tiden...Hur har du haft det idag? Ett glas vin nu.. Skepp o Hoj.. pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0