träningsvärk

Alltså efter gårdagens träning har jag minsann lyckats få tränignsvärk i benen, sprang väl för mitt liv :) Går typ som man skitit ner sej hihi men det är ju iallafall ett tecken på att man rört på sej. 
 
idag har det vatt en stressig dag i vanlig ordning, med ett långt utvecklingssamtal som drog ut på tiden, pappersarbete och ett himl förberedande inför nästa vecka. Nästa vecka är det nämligen fixardag, då föräldrar, barn och pedagoger samlas och gör skolgården fin och bygger o härjar, grillar o umgås. jees, sen ska vi ha en rekordförmidag, då barnen ska få försöka göra olika rekord i saker och ting... jävla massa förberedelser, o allt ska dokumenteras o läggas in på nått shit på datorn så andra förskolor kan bli inspirerade. 
 
Min nedräkning av skolan är i full gång såklart... Suttit lite idag och finlirat på ett av de tv stora som ska in 1 juni.. Vill att allt ska stämma överens, så man blir klar. 
 
Hur har din dag vatt? Ni vet redan hur ja haft det ;) fan, sitter just nu o gluttar ut genom fönstret.. det ser inte speciellt ljust nu tydligen ska det bli regn resten av veckan, jippi shit va mys!? nja... Visst kan det väl va kul att hoppa i pölarna med kidsen ibland men samtidigt är det ruskigt skönt att va inne o lyssna på när regnet slår mot rutorna, känner du/ni så me? lite mysfaktor... men jobbar man på en förskola kan det va jobbiigt att va inne med ca 20 barn som klättrar på väggarna :) 
 
Snart läggdax, suck. tiden går sååå fort :( Ska upp tidigt igen.. Har sovit riktigt flummigt om nätterna nu.. Tro det eller ej, vaknar när mobilen tutar för mej... när hände det liksom, alltid vaknat typ 30 min innan ja ska upp. Hänt nått.. aja, nu måste ja förbereda inför morgondagen. 
 
Skönhetssömn de lux behöver jag. Puss o gull <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0