träning o mys

Ohhh vaknade tidigt, åkte in till stan o gjorde ett snabbt ärende. Möttes av brandbilar på min gata, min första tanke.. ohh fyfan det är säkert i lyan med tanke på de dåliga uttagen.. pust, va inte i lgh utan i grannens hus.. Men passade på att mumsa i mej ögongodiset innan ja kutade upp i min lya. :) Åkte sedan hem till ön igen för att sola var meningen.. Men resulterade i att det blev annat.. plantering och träning. Helt ok det me måste ja ju säga. Idag blev det crosstrainer 30 min (höll på att svettas ihjäl), rygg och mage. Kändes kanon efter, yeah bilden säger möe.. Lagom möööööör.. Bara att cykla home :)
 
 
 
Just nu sitter ja hemma hos päronen och har druckit kaffe med farmor. Mami o papi är tydligen på vift.. gullepluttar. 
 
Förslag på vad man kan hitta på resten av dagen? Förutom att svulla i sej en massa gotte :) Ska packa min träningskläder till i morgon iallafall. Långpromenad eller gymmet? Förslag någon? Imorgon ska det bli ljuvligt väder igen.. steka :)
 
Här är en bild från grillningen igår :) hehe ser kanske lagom påpälsad ut?! Två tjocktröjor, mössa o en het stund vid grillen...Innan va ja lite frusen, va nere i hamnen o kollade på när en massa folk försökte få upp en eka som sjunkt.. Underhållning på hög nivå nere i hamnen :) 
Solen nu...
Pussa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta å fina! /Henke

Svar: Haha eller hur :) nu ska ja göra nej iordning för en.AW o avtackning. Hoppas du har d bäst. Pok
Emsan

2014-06-03 @ 14:44:56
Postat av: Anonym

Ja really! Puss /Henke

2014-06-05 @ 07:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0