omg

Nervöööös!
I smyg har jag sökt nytt jobb och ska på intervju på onsdag nästa vecka innan mitt nuvarande jobb. Är nervös som fan. Samtidigt längtar jag att få komma till ett sjukt bra ställe istället o sjukt trevliga människor runt om mig, istället för att känna sej utnyttjad. So people håll tummarna på onsdag så får vi se vad som händer :)
 
Ohh fyllde ju år igår, kunde det bli en värre dag eller vad?! Jobbet var ett helvete som vanligt. En kollega sjukskrev sig på obestämd tid för att hon tror hon har gått in i väggen, en annan kollega lipade osv.. ahh behöver jag fortsätta...Tur den slutade bra med kalas ihop med familjen. <3 Det blev prinsesstårta till Agge.. riktigt smarre måste ja säga. :)
 
Nu ikväll blir det till att hänga tvätt, promenera o sen ladda inför morgondagen. Lååång dag som väntar då.. Tur det är äckelbra väder.. solbränd än? Jo men d har man lyckats med ;) Får nog ta o bättra på brännan lite i helgen eller nått.. Föresten.. glöm inte bort morsdag på söndag!! <3
 
massa pussar o kramisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna att intervjun gick bra /Henke

Svar: Imorgon gäller det, gahhhhhh lite nervös.. Pok
Emsan

2014-05-26 @ 09:10:29
Postat av: Anonym

Håller tummarna att intervjun gick bra /Henke

2014-05-26 @ 09:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0