Leeedig :)

Ohh så var det redan fredag :) Men sjukt underbart att faktiskt få vara långledig. Jag är väldigt lycklig med tanke på det nya jobbet, det ligger inne i stan.. cykelavstånd me, perfekt med motion om dagarna. Kommer givetvis inte glömma bort mina små änglar här ute, ska hälsa på dom så ofta jag hinner. Typ. 
 
Idag har jag vart duktig, på morgonen var jag faktiskt och lämnade blod. Chockade personalen där igen med mina superbra värden :) Ska ju va glad att ja har höga och inte låga värden. Blä kommer ihåg då ja hade asdåliga värden o mådde skit, annat är det nu.. När ja nästan ligger i samma blodvärde som alla karlar haha. Sjukt men hellre förmöe än förlite :) Behövde inte ens järntabletter denna gången, konstigt... eller inte. Kan säga att jag inte ens behöver det från första början, man vill ju inte ha för högt heller :) När jag väl skulle ta mej upp till lyan va det lite kämpigt. Vi kan väl säga såhär, blodet pumpar inte runt så bra när man blivit tömd asg. Blev ett par pauser i trappan för att inte svimma eller så. Väl i lyan blev det en stadig frulle o kaffalaffe. 
 
Ohhh det var riktigt skönt att sätta sej i bilen på färjan o bara njuta. Tänk er själva att ha rutorna helt nere, solen i ansiktet, sval vind som snuddar en och fötterna på panelen. Fick nästa lite sommarkänsla, semesterkänsla.. är inte riktigt där än, men snart så.. va en massa badjävlar ombord på färjan som stirrade runt i vanlig ordning. jaha, vad händer på ön då?.. jo jag ska kolla till flygfältet, vattna potatisarna, jordgubbarna, dillen,krusbärna osv.. Älskar att hålla på att dona med farmors flygfält. Älskar ön över lag <3 Värmer i mitt hjärta att ta tillfälle att komma ut hit. Om ja börjar repa mig under dagen ska ja ta en långpromenad i det underbara vädret. Just nu snurrar det bara när ja ställer mig upp asg eller anstränger mej. Men träning kommer det iallafall bli under helgen....:) Här kommer en lökbild... 
 
Ohh vill passa på att tacka min underbaraste mamma för det fina armbandet jag fick, för att ja fått ett nytt o fast jobb <3 pandora <3 Finns ju hur många snygga berlocker som helst som man kan hänga på. Har bland annat hittat en massa ja skulle vilja ha. kolla in denna.. hahhah teacher <3 Jo man tackar ;)
 
 
 
 
Ikväll blir det grillning <3 Sjukt nice! Massa pussar o kramisar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint armband och snygg tjej <3 /Henke

Svar: Tack fina Henke nu ska.den fyllas med fina saker :) kul. Pok
Emsan

2014-06-03 @ 14:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0