kontroll

Hej Hopp!
 
Idag har det vatt en utav de segaste dagarna ever, jobbet kryllade av en massa vikarier som man skulle försöka va trevlig mot. :) Tror ändå ja gjorde ett fint intryck. Förmidagen hade vi pyssel på schemat, gjorde sjukt söta ugglor.. shit o ja som älskar ugglor. 
 
Har även försökt reda ut tisdag nästa vecka, då barnen ska förska utföra ett par rekord som ska publiceras i  en blogg.. ohh mycket som ska tänkas på där, om sekretess osv, men det verkar som ja börjat få lite kläm på att. Delar nämligen en sida tillsammans med andra förskolor som blir påkopplade en och samma under olika rubriker eller vad man ska säga. Tror jag kommer få sitta hela tisdagen, i allt barnkaos o mindre personal.. men det ska nog gå bra, eller va säger ni? Ett hightec som jag :) Eller? hihi 
 
Efter jobbet idag körde jag hem till en kollega för att hämta lite saker som ja ska ta med mej till jobbet i morgon. Sen körde ja ner till gymmet, va alldeles ensam! Så jävla skönt! Körde först 30 min crosstrainer sen.. chins, dipps o mage.. avslutade passet med 20 min intensiv spinning.. Kändes ok efteråt, tog mej en stund i bastun efteråt. Lövly. Imorgon ska jag på att igen, fast på loket. Hoppas inte det kommer nån dryg jävel då me, fast är ju inte där samma tid. Kommer troligen va där vid lunch. Ska bli så skönt med helg o vila upp sej. 
 
Känns som ja har koll på både skolan och jobbet nu o har kommit igång med träningen (bättre sent än aldrig). Har ytterst lite kvar på mina skoluppgifter, hoppas jag.. jobbet har börjat reda upp mej med alla måsten.. Ah det känns som man har grejerna under kontroll. 
 
imorgon har jag fredagsfika, har minsann bakat, d ni! Slängde ihop nått snabbt... Mmmmmhm Kärleksmums! hoppas den blir god.. O eftersom ja ska börja va nyttig.. hmm igen.. suck.. så ska ja avstå min egna fika o stället gotta mej med att se andra glufsa i sej :) 
 
Visst blir man allt lite sugen? ;) Nu ska ja se om ja kan fjäska mej till lite massage av min käre mor. Hoppas ni haft det lövy. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0