håll igång

Idag har mami och jag hjälpts åt att rensa, sortera o kasta en massa saker på ön, sjukt mycket man lyckats lägga undan som man knappt använt osv. Så det har vi hållt på med under i princip hela dagen.. har även hunnit med att kolla till flygfältet o besökt familjen Nordström. Tro det eller ej, hönepönorna hade lagt 3 ägg när jag kom ner, wii.. Flash back sen man va liten, supergo känsla.. agge stog o gapade, hur lycklig som helst :) Nu ikväll ska vi va onyttiga här hemma, käka hemmagjord pizza.. ibland får det faktiskt vara ok, eller? :) 
 
Imorgon ska jag inleda dagen med en PW eller löptur, får se vilken sida jag vaknar på :) Haft en fin dag? Alltså det har vatt sjukt gytt att va ledig.. den där lediga fredagen gör såååå mycket.. känns som ja hunnit med hur mycket som helst, nöjd med helgen alltså. Såhär kan man ju se ut en lördag :) 
 
 
 
Massa pussar o kramisar <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt!!!!!

2014-05-11 @ 00:03:38
Postat av: Emma Månsson

Hahaha tack :)

2014-05-11 @ 15:16:37
URL: http://skyttetrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0