glada besked

Wihoooo fick jobbet! Va där i morse och pratade med VD och fritidschef. Bara av att ha lite info om mig och min personlighet räckte uppenbarligen :) Så v 33 kommer ja börja mitt nya jobb.. fatta vad lycklig jag är, först provanställning och sen fast. Ohhhhh så lycklig! Så idag sa ja upp mej på mitt gamla jobb, när mina nuvarande kollegor får reda på detta kommer de vila gå i pension asg! Kommer iallafall få långledigt under sommaren.. Förhoppningsvis v 27-32. Ångrar mitt val inte en sekund. Fick till o me en kram av VD när jag gick, hennes avslutande mening var: "Välkommen till familjen" <3 Naaaw kan man bli mer uppskattad o älskad.. I love it.. vilken boss alltså! Wow. Träffade även en person som jobbar på skolan, hon gjorde tummen upp till mej.. en tjej som bor på ön. Värmer ens hjärta av att träffa folk som uppskattar min närvaro osv. <3 Hoppas ja kommer stortrivas i den galna "familjen".
 
Efter detta fantastiska som hänt, blev det givetvis en shoppingtur på staun. Fick ett armband av mami :) Hur gullig får man inte va!? ett pandora armband med en barlock på, sjukt fint. Tack världens finaste mami. Köpte mig ett par jeans från carlings och en slappetröja att ha på sej på sommarkvällarna. Va även inne på min favvo affäre, Enkla.. Ohh fick ju ett presentkort av syrran när vi fyllde år, så det fick bli lite av varje <3
 
Just nu sitter ja o ugglar o njuter i soffan.. Spånar hur jag ska lägga fram min uppsägning till kollegorna osv. Tråkigt men sjukt kul med nytt och fast... gahhh kommer troligen somna som en stock inatt. Träning imorgon me.. rensa hjärnan. Hoppas ni har haft en lika fantastisk dag som mej. Älskar er! Puss o gull

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis lilla tösabiten till jobbet! Förtjänar du och jag visste du skulle få det? Ligger detta jobbet oxå ute på ön?? Kram och puss / henke

Svar: Tack sötenöt :) jätteglad :) nä det nya jobbet är i stan. Kommer sakna mina små liv, kommer istället bossa med större kids :) pok
Emsan

2014-05-29 @ 14:55:47
Postat av: Anonym

Ps. Synd det inte fanns en bild på glada tjejen ;) fniss / H

Svar: Haha chockat me en såndär crazy bild asg. Go du är :) fniss
Emsan

2014-05-29 @ 14:56:32
Postat av: Anonym

Tyckte jag såg dig och din kille häromdagen.
Ha det gott!

Svar: Haha jasså vart? Jag är överallt o ingenstans :) pok
Emsan

2014-05-29 @ 18:38:11
Postat av: Anonym

Aha så hon ska jobba i stan söta tösen. / henke

Svar: Japp då ska ja börja cykla till jobbet :) på ett sätt sorgligt att lämna mitt gamla meb tror ja kommer få det awesome på d nya. Längtar. Älskad o uppskattad för allt man gör :) pok
Emsan

2014-06-05 @ 07:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0