bytte identitet

hahaha alltså denna dagen har varit så satans jobbig, inte minst på jobbet utan även på idioter runt om... sorry, ska inte dra alla över samma kant.. men återkommer till det..
 
Idag blev det en sjuhelvetesdag på jobbet, ganska mycket att göra om vi säger så.. typ förbereda inför utvecklingssamtal imorgon, boka vikarier för idioter som är sjuka på jobbet, dokumentationer som ska göras. Alltså helt seriöst så vill man bara stoppa ner fingrarna o spy galla, sjukt tungt att dra hela jävla tåget själv när de andra paddorna på jobbet aldrig kan ställa upp. Imorgon på min tidiga dag får jag stanna för att annars är det bara okunniga vikarier på jobbet.. upphetsande som f*n. Ja ni hör hur min positivitet sprutar ut genom öronen. suck!
 
Efter jobbet idag blev det till att försöka avreagera sig på gymmet, körde dit sådär lagom taggad att bli av med magapattafläsket. tar mina intervaller som är pissjobbiga. körde lite ben o rygg.. o det vrålglor en människa på mej, känner mej väldigt obekväm med detta. .vad fan är problemet dude! Svettig klev jag av löpbandet o gick o fyllde på vatten i flaskan osv.. Tänkte, nu kör ja rygg en sista gång o då kommer denna creepy människa fram till mig och frågar om det var jobbigt.. ehhh ser det ut så eller hur menar du nu? Slutade med att han började prata privata saker och frågade mig om mitt liv osv.. så bara sådär hittade jag på en egen identitet.. Amen helt seriöst, det va väl säkert flera tusen år sedan nån människa vågade sig fram till mig på ett gym o skulle snacka..
frågor som han ställde va:
  • Namn: Tindra Johansson
  • Yrke: Polis
  • Fb: ehhh visst försök söka på det din idiot tänkte jag när han började rota i fb ASG Så jävla blåst!
  • hur länge har du tränat här? ja du, sen de öppnade o det är flera år sedan.. hans svar: Oj, men du ser ung ut? ahhh kan man tro svarade jag och gick där ifrån..
 
Alltså jag blev så äcklad, varför komma fram o försöka ragga? fyfan.. o ställa massa personliga frågor till en som man inte känner.. har fan kännt mej iakktagen sen ja kom.. Imorgon blir det minsann träning antingen på annan ort (aspö) eller en helt annan tid än denna. suck! Ah, inte för att va den.. men ni kan ju gissa vilket folk det va som försökte ragga?
 
just nu sitter ja o avnjuter en bar o pillar mej i naveln efter iallafall 1 1/2 h på gymmet innan ja blev äcklad o stack. Hur har din dag vatt? Pussar
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha.... så roligt!

Svar: Hahahahhaa han.va ett.riktigt stolpskott :)
Emsan

2014-05-11 @ 00:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0