tripp med familjen

hej
Vaknade första gången vid 06.00 i morse, somnade sedan om.. lövly.. Det knackade sedan på förren efter nån timme, så ja passade snällt upp för att kolla vem det var.. haha Mami ;) Hon undrade om ja ville följa med till ikea med papi :) Ja men visst!!! Som en tok sprang jag över golvet o kasade in i sovrummet för att klä på mej o göra mej iordning. Fågelskrämman skulle göra ikea liksom. :)
 
Mami o papis plan var att köra ny säng, så släp var med.. hittade jag nått när vi gick runt då?! ohhh ja! Hade kunnat köpa allt! :)
Här är lite av de få köpen jag gjorde.. fräck lampskärm, badrumsmattor, snäckor, fat, ljusfat, kruka med stora saker i, ljus till syrran o en bra grej till Agge för att förvara leksaker i. Hann inte riktigt pimpa till allt ja köpt i lyan, men lite iallafall :) resten tar jag på måndag kväll när ja kommer hem från jobbet. :) Wiiiiii älskar nya saker.
 
   
 
va lite inne på att köpa en vit byrå att ha i gästrummet för att ha sängkläder o extra saker i.. Sen kunde jag se en växt o ljus o klocka eller vackra blommor som stog på byrån.. ohh drömde mej ju bort där medan mami o papi kollade på säng :) Hmmmm får drömma till nästa gång ja kommer iväg :) Ohh en ny säng hade vart lövy me.. drömma får man göra :)
 
Nu ikväll har vi fixat o burit med päronens säng :) trevligt.. Ohh måste bara säga.. min mage har lugnat ut, betett sej som den ska :) Känns så bra. Men läskigt det där med att man kan bli sämre, urk på burk! Hoppas d inte blir nån eftersläng av nått.
 
Imorgon ska jag rensa på farmors "flygfält", trädgårdslandet :) Ska vända på jorden o fixa till kanterna. senare i vår ska jag odla grejer där är tanken.. löv it! Bara tokälskar att hålla på med saker, nån annan som gör det me?  Nu ska det käkas lite här. Massa pussar o kramisar <3 pussilipuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0