mjauuuu fräs!

Nu va det längesen ja skrivit alltså.. kan väl lätt konstatera att det är detsamma, ingenting som ändrats. Förutom mina kollegor är sjukt labila.. alltså de får psykbryt av ingenting, glömmer saker och skyller på andra osv. Rädda sitt egna skinn genom att skylla på andra. Så trött på vissa så idag rann det över i min bägare. jag o en labil kollega rök ihop så vi lät som två pumpor som skrek mot varandra. eller hmm hon gapade och jag pratade sakligt. Alltså att skylla på andra när man har "failat" är sjukt fegt. "Du är så jävla duktig på allting men i slutändan blir det så fel", hmmm tack.. men hur menar du? ja.. Visade sig vara att hon var sjukt avundsjuk o att hon såg upp till mig att jag orkar med allt o alla. Ahhh lite fel att visa det då kanske!? Alla är trötta, irriterade, snackar goja.. semestern är långt borta men sjukt efterlängtad! 
 
Längtar som fan till helgen alltså. Bara kunna andas ut o försöka glömma denna jobbiga vecka. Nästa vecka ska jag ge mej på den satans grammatiken o redovisningen. Sjukt nervös o orolig över denna skiten. bläk!
 
var nere o pangade i veckan, gick faktiskt bra.. trots att ja inte tränat på länge. Alltså tufft var det men ändå rätt skönt att komma ner o rensa hjärnan. Ibland känner man verkligen att man verkligen inte har nått liv. är det fel att känna så eller kan ni känna igen det? jobb, plugg, träna o sen hitta tid att ha ett liv. Ja tror ja behöver den dära semestern soooooo bad! 
 
Hur har du det nu förtiden? oxå behov av den dära semestern? Sitter just nu nermoffad i soffan o har tatt mej en stänkare för att lugna mina nerver :) Händer ikväll? några speciella planer? wii snartt påsk. Undra va man får av påskharen :) 
Puss puss puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0