Helsingborg

Imorse inledde jag dagen med 1h promenad.. duktigt eller hur. Varmt och skönt va det me.. ljuvligt! OHhhh tror ni att man kände av träningen från igår eller? mmmmhm, skönt! Men går väl som ja skitit ner mej, lätt värt d asg. Blir mer träning framöver :) 
 
Idag blev det en tripp till Helsingborg :) Roadtrip de lux. Kul att ge sej iväg ibland när man inte vart borta på ett tag :) Stannade till i en bamsestor galleria, trodde helt seriöst att man aldrig skulle hitta ut :) Blev väl ett par timmar o lite mat där. Mitt mål var nya jeans eftersom ja lyckades spräcka mina andra jeans :( Skulle plocka upp syrrans feta kise o gick väl för långt ner. tssss riiitch raaaatsch! Så idag blev det ett par dyra jävlar, men grymt sköna! Hittade även ett par skålar som man kan ha dipp eller nån förrätt i. Mycket trevligt. Kom nyligen hem till lyan igen.. Så nu blir det en iskall rackare o chill resten av kvällen. Alltså helt seriöst, höll precis på att dö.. slog i min lilltå i tv-bordet... skrek o vek mej av smärta.. men nu har det nog gått över.. stackars mej :)  Här är en bild på mina jeans. ser kanske knas ut, men sjukt sköna! Mumma!
 
 
Ha en toppenbra lördag. Gladiatorerna ikväll, säger bara en sak... mumma <3 puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0