full rulle

Vart såååå mycket med jobbet nu o nästa vecka ska ja gå upp i tid. Kommer numera jobba 95% för att täcka hela dagar. Suck, ska blir spännande att få ihop tiden till att plugga.. Detta eviga pusslande. Men men värt att testa. Magen min lever sitt egna liv, blir väl bra med tiden hoppas jag dock. Börjat käka omeprazol eller vad det nu heter, får se om stackars magen blir bättre. Knip, knorr, ont.. vet inte om det är stress eller vad det är men jobbigt är det att gå runt o känna sej som en ballong. Life is a bitch eller vad man nu säger.. 
 
Idag har det vatt ganska mycket på jobbet, pappersarbeten hit o dit som inte andra tar hand om.. o gör inte jag det blir saker inte heller gjorda. När arbetsdagen var över blev det til latt plugga en liten stund, skriva på en uppgift, köra ner till mormor o morfar för att fördriva tiden, träning på gymmet o sen när det va klart blev det kvällsmöte med skyttet.
 
Mötet handlade om skytte tävlingen som ligger i Hannover i maj. Ska bli kul att träna :) Taggad... Vi snackade hotell, träningsmöjligheter, finmiddag osv. Kul! Vi kommer åka på en onsdag o komma hem söndag kväll nångång. Tror det kommer bli grymt kul alltså. Många härliga skyttekompisar ska me, så tråkigt kommer inte ens finnas på kartan. 
 
wohooo vet ni vad som börjar den 15 mars!!!! Gladiatorerna.. alltså jag skiter fullständigt i utmanarna, men resten är mumma! Den fredagen programmet börjar gå kommer jag ligga på ett hotell o bara dregla. Kommer befinna mig i Växjö, skolan.. Så palla åka hem, bättre att ligga i slappa på ett hotell.. Tar inte med mej några bad eller träningskläder för den fredagen är ja upptagen :) Vad händer under din vecka o helg?
 
Imorgon ska jag jobba o ha kvällsmöte på jobbet, kommer inte orka nått annat.. Fredag skulle jag vart ledig, men får hoppa in extra eftersom två kollegor ska på begravning. suck! Men klirr! Helgen kommer ägnas till att promenera och plugga för fulla muggar. Ska fixa o dona med ett grupparbete som jag ska skicka vidare till mina skrivkompisar. Gäller att ligga steget före :) 
 
Nu tror jag nog att ja ska ta mej en mugg te, med min nya honing ;) pistagesmak, funkar helt ok.. kan äta d som gotte :) farligt gott. Puss o gull på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0