besviken

Alltså nu har jag snart gått en hel vecka med ont i magen, inte så bra alltså. Förra veckan va ja som en fällekniv. Det konstiga är att "smärtan" vandrar, knas.. Nu drar den liksom sig uppåt, precis som det vore magkatarr igen. Men hur kul är det att gå runt som en ballong?! Uppblåst, öm o helt off. Hoppas snart det blir bättre. Försökte få tag på vårdcentralen, den där nya.. de skulle ringa mej kl 15.00, men så blev det ju inte. de slog 1 signal kl 16.30 o när ja ringde tillbax hade de gått för dagen.. ljuvligt! Känns tryggt att få tag på folk när man behöver dom. men men får väl knapra på med mina omeprazol.. Besviken!
 
Alltså igår var jag så trött, gick o la mej redan vid 20.00 med skallevärk. Vaknade sedan vid 10 med kläder o allt på haha. trött eller trött!? Idag klev jag upp 04.30 i vanlig ordning o det va ju lite segt :) Det har vart en lååång dag för mig idag, kom nyligen hem. Jobbat till typ 16, sen efter det va det möte/handledning med specialpedagogen med gänget. Gav väl ingenting som vanligt. 
 
Nu ligger jag i sängen o skriver lite, kollar på nyheterna.. Funderar på att ta mej ett varmt o gott bad sen bara flumma :) Låter väl som en bra plan?
 
Imorgon blir det upp på min lediga dag för att jobba.. sen får ja se vad som sker. Ska bli sååååå grymt med helg!! O på måndag börjar mitt nya schema som bjuder på sovmorgnar, sweet. Men kommer bli segt att jobba långa dagar, men hur stor skillnad kan det bli egentligen, jobbar ju över hela tiden så jag vet hur d kommer bli. 
 
Haft en ljuvlig dag? Pussa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hört att det inte är bra med omeprazol och att det kan bli sämre när man slutar med det. Att många tar det när de känner besvär i magen men att det kan göra det värre. Bara ett tips att kanske kolla det :-)

Svar: nämen hujeda mej!!!! Ska låta bli det o sluta stressa istället :) Puss
Emsan

2014-03-06 @ 19:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0