pinsamt!

Ohh vilket väder! Tur det inte va sånt här väder igår...
Igår var det nämligen skolavslutning :) Våra fantastiska barn sjöng tillsammans med eleverna på skolan... så charmigt, riktigt stolt över kidsen. <3 Blev avtackad av alla fantastiska föräldrar, de fällde tårar som aldrig förr, tecken på att man verkligen är uppskattad. Fina ni! Min knäppa chef avtackade mig inte, för att hon ville göra det i augusti.. snacka om pinsamt för hennes del! När till och med föräldrarna hinner fixa och dona.. ahh vad ska man säga.. Jag menar i augusti har jag börjat mitt nya jobb och det är inte säkert jag har tid att träffa idiotchefen, men gärna mina kollegor. Märklig känsla igår alltså.. ahh pinsamt o jobbig sits för henne.. men ja säger bara fuck off.. kör mitt race nu o vill hon vänta så är det hennes problem. Glad att hon avgår som chef! Jag orkar inte bry mig om sånt. Jag är både stolt och glad över mitt nya jobb som börjar i höst! wiii!
 
En annan rolig sak var att en pappa kom fram och kramade om mej o ville fota mig med hans barn.. idolbild :) han son hade sagt att jag var världens bästa fröken. naaw! Fatta vad det värmer att höra en sån kommentar. :) Kommer leva länge på den <3
 
Idag har det bannemej regnat o åskat hela dagen typ... tokälskar vädret.. ohh det där dundret o blinkandet.. det är ju så det pirrar till lite i kroppen :) Alla ungarna och personal stod ute på altanen som var inglasad o tittade o lyssnade på ovädret. Kändes som världens längsta o stressiga dag.. say no more.
Va riktigt skönt att köra hem idag, förutom löpet ja tog till bilen.. va väl inte torr när ja slängde mej in i bilen haha. o de där mysiga vattenpölarna som ja inte kunde undvika va ju oxå ganska trevliga.. kunde inte låta bli.. ehh att hoppa i pölarna.. fnissade lite som ett barn efteråt.
 
Just nu sitter ja hemma i lyan o njuter att det äntligen är helg .. kollar på nått program om Linday Lohan.. :) Ska snart ta mej ett varmt och gytt bad och lyssna på när regnet slår mot rutorna. Sjukt mysigt! aja, städa kanske man borde göra me.. svårt att hinna med allt, en sak i taget. Händer för din del ikväll? pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0