Nytt tillskott i min lilla samling :)

Jaha då har ja vatt i farten igen.. gjort nått såntdär spontant på min promenad.. Kommer bli toppen när det väl läkt, men just nu är det lite svårt att sova på min favvosida :)
Bröllopet uppe i Stockholm gick good. Fick bara en "näradödenupplevelse" påväg hem till hotellet. Vi åkte allihop i en taxi, jag skojar inte om det var en "svarttaxi". Alltså ja som blir åksjuk ibland i vanligafall.. men att åka i skogen i 120 elle, nja det kändes så.. sen tvärnit, svängar som va skarpa.. alltså man låg ju slickad längst rutan.. o sen va taxichaufören otrevlig.. don´t like!!!! fyfan vilket jävla åk! Hade det kommit ett djur hade ja flugit 10000 m rakt ut genom rutan. Men förutom åkturen hem va det lövly i stockholm. :) Dryg resa hem bara, tur jag va ledig igår så man kunde vila upp sej ordentligt.
 
Hur har din helg vatt? Snart slutar ja mitt nuvarande jobb, shit va tiden går galet fort. Tänker inte gå på ett enda möte till.. vilket chefen vill, men helt seriöst, varför ska ja gå på det när det gäller hösten.. skulle inte tro d va? onödigt.. då kommer ja va på mitt nya jobb.. suckers!!!! :) moahaha!
 
Just nu sitter ja nermoffad o käkar hemmalagad spenatpaj o kollar på äntligen hemma.. Alltid gytt att komma hem till lugnet. Har sovmorgon i morgon.. wohooooooo! börjar inte förrän 11.15 o ska bannemej inte åka ut en minut tidigare :) Kommer helt säkert vakna tidigt.. men va gör det? då blir det kaffe o nyhetsmorgon framför tv:n som en pensionär asg.. Hur brukar din morgon se ut? Min brukar se ut följande:
* Plocka ihopa sina kläder som ja lagt fram
* Gör mej iording
* Kaffe
* om jag hinner så blir det nyhetsmorgon eller annat (beror på när ja vaknar).. Om ja går upp 04:30 eller tidigare kollar ja bara mobilen
* Kör till färjan o njuter av lugnet o lyssnar musik
* sen är det full rulle såklart! :)
 
Pussar o kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0