mötet

Mitt första personalmöte tillsammans med alla fritidspersonal va trevligt. Fick många nya ansikten att komma ihåg, jippi, men man lär sig nog snabbt vem som jobbar vart. Alla verkar vara störtgoa :) Va på mitt nya jobb o presenterade mig o fick se hur de arbetade o planerade på möten osv. Verkar toppen! Kändes bra, trots ett långt möte :) Cyklade dit och cyklade hem i ångande värme, men va gör det!? Va riktigt skönt! Lite musik så går tantcykeln som pilen. ha ha
 
Kom nyligen innanför dörren, har redan packat träningsvärkan till i morgon, meddelat föräldrarna på mitt nuvarande jobb att ja kommer sluta o även hunnit lägga fram kläderna till imorgon.. damn Im good. Snart läggdax me.
 
Har du haft en bra dag? Puss o gull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0