JIPPI! Äntligen...

Ja ja jaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Idag fick jag domen.. .Nu är jag svensklärare oxå! Så satans skönt, går inte att beskriva så underbart det är... Ska bannemej inte plugga nått om jag verkligen inte behöver det mer.. ahh kanske nått som jag verkligen brinner för och inte för att man måste. Ohhhh nu föll ett par tunga stenar från mina axlar :) Kommer somna gytt inatt :) Hade det vatt helg hade det blivit en stänkare eller två :) får ta ut det under bröllopet i helgen istället.. heja!
 
Pappa skojade tidigare och sa: Grattis! Ska du bli en sådan lärare med glasögonen på näsa o se bask ut? hehe Jag: svar ja :) 
 
Ska ta o lägga mej i päronens bubbelkopp o bara jäsa :) Lätt värd det! Har vatt en seg dag på jobbet och mycket att planera osv inför sommarfesten som vi ska ha med barnen på onsdag. Har delat upp våra änglar i två grupper, en liten grupp och en med de lite äldre. Pill o plock. Kul med bara en massa vikarier och sen lilla jag i den minsta gruppen. Ska försöka snickra ihop en liten liten midsommarstång som de små kan hjälpa till att klä... varför ska inte de få liksom!? Sen ska vi dansa, sjunga, leka o ha vattenlek o andra festligheter.. Så helt ärligt, hoppas på att det kommer bli awesome väder :) Mina små sockergryn <3 Små grodorna små grodorna....
 
Hur har din dag vatt? Bada o bara njuta nu då.. Hade vatt gytt med ett glas skumpa o lite massage :) mohahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0