jesus...

Ohh va mycket förberedelse det är inför imorgon, har fan lekt vaktmästare o festfixare sen jag kom hem. Planerat midsommarfesten för de små, eftersom idioterna inte har tatt tag i att. Har snickrat ihop ett jävla kors, hmm stång.. dratt ut spik, sågat o snörat för att få fanskapet klart.. Har även plockat lite blommor men behöver däremot plocka grönt till. Nu hoppas jag verkligen att det kommer bli en superbra dag med tanke på all tid jag lagt ner på planeringen. Kommer se ut som en cyklande jesus med korset imorgon bitti, hoppas inte jag möter någon påväg till jobbet, annars får ja väl bjuda på att. Nu när ja tänker efter kommer ja behöva mer mer mer mer mer växtligheter till imorgon. Ska blåsa upp ballonger, fixa fram pool o musik me.. Ah ni hör.. har en del att göra, men ändå lyckats beta av en bra del av "att göra listan". Hoppas på sol o ett himla flyt imorgon.. Ska nämligen jobba med en tafatt vikarie och en personal som knappt säger bu eller bä.. så håll tummarna för mej imorgon.  :) Tänker positivt...
Här kommer lite bilder... kanske inte ser så mycket ut till världen, men när den väl är klädd imorgon så kommer de bli awesome! Rosa o vita blommor i oxå, sweet! haha skrattar fortfarande åt min provisoriska midsommarstång. Man tager vad man haver.. spillbitar kan minsann komma till användning. En bild på stången kommer under morgondagen eller torsdagen.. Ska försöka lägga in det så fort ja hinner :) 
 
  
 
Hur har din dag vatt? Mycket att planera inför midsommar o allt? Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0