Ullared o ungskär

ohhh tidigare denna veckan gav vi oss brudar (jag, syrran, Agge, mamma, farmor o mormor) iväg på en tripp till Ullared. :) Omg! Fatta vad folk det va där, inte så konstigt kanske såhär under semestertider.. Hittade ganska mycket i vanlig ordning, lite "bra o ha" saker o även lite kläder. Efter en heldag på Ullared kom vi hem i vår stuga som vi hyrt, gytt.. Men alltså det är helt sjukt va varmt d va när vi var iväg, visst det är varmt nu me.. men shit! Blev faktiskt poolen som låg i anslutning till stugorna. Här kommer lite av mina små inköp o blandade bilder :) Kan inte lägga upp 1000 bilder hihihi :)
  • De svarta baggerjeansen köpte ja även i rosa, en matt o lugn rosa..
  • Fick även bli en lökig bild när syrran och jag gungar på lekplatsen där vi bodde. *fniss* Inte bara Agge som ska få busa :)
  • Min härliga slappetröja :)
  • Svart blus, köpte även en röd...
 
 
Nu i helgen har jag faktiskt varit ute på Ungskär tillsammans med familjen Nordström. Alltså det är någonting speciellt med att få umgås tillsammans med sin tvillingsyster en hel helg.. Den relationen som syster och jag har är svår att slå, hon är så fantastisk! <3 Vi har både solat och badat o haft det mys. Idag när jag skulle lämna Ungskär trodde jag att ja skulle dö inombords.. ohhh de starka banden vi har mellan varandra.. Hur svårt ska det va att ta ett adjö? Uppenbarligen sjukt svårt.. Alltså att se sin tvillingsyster med Agnes i famnen stå och vinka adjö till mig från bryggan.. Ohhh då fick man ju en klump i halsen, fatta va magiska dom är för mig, guld värda! Just i den stunden kändes det som vi inte skulle ses på aslänge.. Vinka, slängpussar o den där lååååånga blicken.. ja måste va knas.. men ja säger bara en sak.. Älskar dom nått så enormt :) <3
 
Just nu ligger ja hemma i soffan o andas ut.
Ska dra igång en maskin tvätt o sen ta mej en svalkande dusch innan ja moffar ner mej med världens största kaffekopp ;) Haft en fin helg?
 
Nästa vecka blir det träning, ja jössös.. farligt med semester och inga direkta rutiner :) Puss o kramisar

 

Kommentarer
Postat av: :)

Älskar er mina damer <3 ni är allt för mig!PYZZ O KJAM

2014-07-27 @ 13:55:53
Postat av: Henke

Gillar bilder på dej på bloggen ;) /Henke

2014-08-17 @ 13:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0