frisyr o annat

Det fick bli en mixad frisyr mellan den första och den andra bilden :) Fick bli side cut på båda sidor och även kort bak, men på nått snyggt sätt liksom. Eftersom jag är värdelös på att ta selfi, gjorde detta inte saken bättre. Hur lätt är det att ta kort på sitt hår asg! Men en kombination blev det iallafall haha
 
 
Vad har ja för planer idag då? Ja... Nu på morgonen/förmiddagen har jag varit och tränat, svettigt som vanligt men otroligt gytt. Blev armar, rygg o kondition. Ska eventuellt dit i morgon, min mami ska nämligen dit wiii. Hon ska börja träna där. <3 Så det blir upp tidigt o härja :) Alltså det är rätt skönt med semester, göra lite som man vill... men jag saknar mina rutiner som fan.. just att gå upp tidigt, jobba, träna.. Alltså de stunderna jag hade tråkigt innan på kunde ja fylla ut med plugget.. nu är det inte så möe ön att sitta o dega. fy fy fy! Träningsrutinerna är bättre, inte sant!?
 
Hur ser din dag ut? Ja funderar på att baka baguetter som är lätt att ha med sej om man ska iväg... ohh tänk lite baguetter o andra smaskigheter...:) Nu ska ja härja lite här hemma.. pussa o kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0