första doppet

javisst är d så, idag fick d bli årets.dopp i plurret:) jag kn väl säga att d va uppfriskande. alla huade sig för att d va kallt, men viking som jag är låg jag i ett tag. dunderskönt när d är klibbigt o varmt ute att få plurra :) vågat bada än? jag sket i hur sommarformen va/är hiho man e som man e asg
 
har kommit igång med träningen igen, denna v blev d 3 dagar o veckan är inte slut än :) gytt. 
idag fick jag mitt examensbevis! woho!!! så skönt, kommer somna gytt med ett stort leende på läpparna :) Alice e hemma över helgen, så gos!  
 
på mån-tor blir d tripp till Gute :) härligt, hoppas på strålande väder :) tar med kameran,.då ska den bannemej gå varm hohi. redan börjat packa.* fniss*. nått kul under din semester? puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0