dax att ändra ..

Japp idag är det dax att ändra frisyr igen ;) Frågan är, ska jag köra på den snälla stilen eller nått galet :) hmmm.. återstår att se. Har fått tid kl 16:15 på en ny frisörsalong, hoppas de har fantasti och kunnighet. Kunnighet om moderna frisyrer tvivlar jag dock inte på, har en tjejkompis som brukar gå dit. Håll tummarna! Om ni är riktigt snälla kanske det kommer upp en bild på den nya frillan :) Omg lite smånervös i vanlig ordning, samtidigt som jag vet att jag är i trygga händer.. eller?! Tar klippning nu och sen får jag se om det bli en färg eller behåller det jag har.
 
 
 
just nu sitter ja o gluttar på olika förslag på frisyrer.. glor sej blind o det bara snurrar i huve. Kanske frisören ska få avgöra. mohah. Händer för din del idag? Pussa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0