Swe Cup

Nu var swe cup startad.. vapen och klädkontroll var igår, gick sådär :) de va lite kinkiga med mina knappar på konstymen, behövde flytta 2 st knappar :) Tjockis hehe skojar :) tränade lite igår efter kontrollerna, kändes mindre bra. Fick lite tips och råd av en härlig skyttekompis, tusan tack! Kom hem igår med värsta migränen, dålig luft i hallen, inte käkat och sen åkt bil ett par mil, vad förväntar man av en träning då? Kom sedan hem till hotellet, duschade och gick o la mej i princip.. 
 
Idag vaknade jag utan migrän, men kände mej ändå inte riktigt iform. Tävlingen gick ändå bra, det kändes bra iallafall. de 30 första skotten gick awesome!!! Men gick sen lite mindre bra på de 10 sista skotten. Blev trött o fick lite ont i kroppen. Men nådde ändå upp till mitt mål som jag hade innan jag åkte till tävlingen. Idag fick jag ihop 411,1, helt ok resultat! 2 tiondelar till final.. attans bananer, måste ändå berömma alla som tatt sej till final, sjukt svårt! Lyckades ändå få ihop mer poäng än de bästaste av de bästa idag, så jag sträcker lite på mej :) moahahah!
 
Imorgon är det en ny dag och ännu en möjlighet till att prestera. :) Känner mej ganska avslappnad på nått sätt, trots att det är möe i knoppen. Hur har din helg börjat? Nu blir det slappe till Jönssonligan i Mallorca. 
 
 
 
Massa pussar o kramar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice ;)

Svar: Haha tack :) 411,1 motsvarar 394 av 400 möjliga.. Säger bara awesome :) idag hade 0.8opoäng från gårdagens resultat :) stabilt. Idag 393 av 400...
Emsan

2014-01-04 @ 11:03:27
Postat av: Anonym

Du e super duktig juh! Va roligt. Håller tummarna för dej!

Svar: Hej :) Ahh ibland så :) hehe nä men har verkligen försökt lägga manken till. Tack
Emsan

2014-01-05 @ 13:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0