lever i en glaskula med snö :)

Och så kom det lite snö till kalle K trots allt :) Snöar minsann inte lite heller, ge mej fan på att ja kommer få gå upp tidigt så in i röva o skotta mej ut imorgon. Men va gör det? hehehe kommer iallafall till jobbet uppvärmd asg :) Imorgon blir det till att åka av i pulkabacken haha, kanske lät knas. Men fatta hur sjukt kul det är att åka pulka tillsammans med de små liven :) Jag gapar minst lika mycket som dom, helt extas hehe! o att åka med fröken är tydligen det roligaste som finns. hmm tode. Så jag är sjukt taggad, trots att det ser lite svettigt ut när man tittar ut för tillfället. Imorgon mina damer och herrar ska jag upp 04.30, förmodligen vara i givakt vid bilen innan kl 05 för att hinna få ut mej ;) 
 
Min dag idag har vatt great, lite småseg men helt ok,. Mestadels suttit med pappersarbete, fixat och skrivit in alla kollegors scheman och skickat in det till kommunen. Inte illa pinkat va.. Rätt va det va när jag tittade ut hade det börjat toksnöa. Fick den där känslan som jag alltid får varje år.. att man bor i en sådan glaskupa som man skakar, så att snön faller ner.. så vackert! Så blev det när jag ställde mig i fönstret med de små liven och tittade ut.. mys! Har även hunnit göra iordning i ett rum för barnen, ett "matterum".. riktigt mysigt börjat det bli.. 
 
Alltså helt seriöst, fick för mej att jag skulle vara duktig här om dagen.. :) Skulle minsann träna hemma. Blev väl lite av varje.. typ, utfall med vikt, knäböj med skivstång, plankan på boll, bollen skulle sedan dras in mot kroppen och ut osv, armhävningar, curls, situps m.m. ahhh you know.. Alltså kunde verkligen känna träningsvärken komma under träningen, sjukt för fan! Men så va fallet, idag kan jag väl påstå att jag går som en pinne! haha. stel som fan, mina kollegor asgarvade åt mej.. men what ever bjuder på det.. har iallafall vatt duktig. 
 
Imorgon om det inte är full snökaos blir det loket, nu jävlar ska jag träna bort min träningsvärk.. vad sägs om det då? hehe Har beställt proteingrejer me, nu jäklar i havet.
 
Hoppas du haft en lövly dag i snökaoset. Massa pussar o kramisar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0