förbränning av..

Ohhhh vilken förbränning av kalorier o pengar :) Började dagen med 20 minuters promenad i snö, sen 1h tåg in till Umeå. Väl inne i Umeå gick vi säkert 3-4 h, in och ut genom alla affärer innan det var dag att vara på plats i skyttehallen för kontroller för min del :) Helt jävla slut i kroppen. Då har man alltså gått i vinterkläder o klumpiga skor.. Det blev 2 par jeans, örhängen, en uggla o lite annat... Här kommer lite av shoppingen.. Älskade nog mest ugglan och de leopardmönstrade brallorna *fniss*.
 
  
 
Just nu sitter jag inne hos ett par skyttekompisar och degar, ett par som är betydligt mycket mognare än de jag delar stuga med. Sitter här i slappekläder och bara är.. sjukt skönt! Kommer lägga mej tidigt ikväll, precis som igår. Upp tidigare imorgon, skjuter någongång på förmiddagen, typ 09.50.. så håll tummarna på att det går bra. Ska göra mitt bästa trots att man mår lite knas. :) Kan fortfarande meddela att det är snorkallt här uppe i norr. Så att gå halvnaken är inget alternativ :) Hoppas ni har det fint.. underbara gobitar. Massa pussar o kramar
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0