delkursexamination o Umeå

Idag blev det slut på lidandet.. vaknade så jävla sliten, trött och nervös. Hela natten hade jag legat och repiterat redovisningen i huvet.. pust! Åkte upp till växjö med mami och farmor som stöd :) Träffade dumhuvet på skolan och hon hade inte förberett nått alls för redovisningen medan jag verkligen gick in för att! Hoppas med hela mitt hjärta att hon blev underkänd.. jag menar. Hon gav inte respons till de andra grupperna, satt hellre och messade med nån.. Så helt ärligt.. jag tog ett snacka med examinatorn efteråt, med tanke på att hon inte lagt ner nån tid, va oengagerad o allt.. läraren förstod att det måste vatt jobbigt att arbeta ihop med henne.. Pissdrygt! två andra tjejer som ingår i vår grupp är på min sida och gör inte dumhuvet vad hon ska, kommer vi plocka henne.. alltså säga till våra nya lärare att hon inte har i kursen att göra. Amen stör mej som fan på dumhuvet kommentar "Jag tänker aldrig överarbeta eller lägga ner tid på arbetena" Tack för den, vem fan vill jobba med henne då? Inte en jävel! Jag klarade mig iallafall och det är jag sjukt glad för.. pust :) 
 
Efter examinationen åkte jag till flygplatsen, sjukt drygt att vänta. Första flygturen tog 40 min sen från bromma till Umeå tog ca 1h... Lagom slut i knoppen efter allt folk, rörelser, kacklet, examinationen o fjortissnacket... Är så satans trött just nu så ja knappt vet vart ja har röven. Delar tydligen stuga tillsammans med 3 fjortisar.. helt seriöst.. va tänkte "tränaren" där.. vem fan vill dela stuga med dom!!! Jag är gammal jämfört med dom, palla ligga o lyssna på deras kackel o skrik från vardagsrummet.. de sitter o spelar kort och pratar skvaller om allt och ingenting. Näää nu pallar ja inte längre, behöver sova.. vatt möe som tatt på mina krafter :( Äntligen är dödens vecka snart över.. det jobbiga är över, nu är det bara tävlingen kvar..
Såhär kan det se ut från min lilla resa idag :) hihi 
 
 
 
Imorgon börjar de sista delkurserna i svenskan, har bett en klasskompis om att skriva ner vad som kommer hända o ifall det är några uppgifter som ska göras osv. Tusen tack Erika och Anita <3 Världens bästa frökenkompisar hihi. 
 
Nu mina damer och herrar ska ja fan lägga mej alltså, imorgon blir det kontroller o sen göra stan i Umeå.. se vad de har att erbjuda. blir nog att pälsa på sej, ligger runt -15 grader här.. burr!  Skjuter på söndag förmiddag, hoppas ni håller tummarna då. Massa kärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0