Dag 3

Idag var det sista dagen för Swe Cup, lika tung i huve idag måste ja säga. 
Väldigt tacksam för att bästaste jönsson lyckades byta skjuttid till mej. istället för 18.45 fick jag skjuta 13.45. Ljuvligt! Trots denna dumma förkylning med skallevärk, dumma bihålor , rinnande ögon så lyckades ja skjuta :) hehe Aldrig ge upp! Halvdöd stog ja o skjöt ihop med alla damjuniorer asg! Skjöt grymt de 20 första! Sagolikt! Sen precis som de andra dagarna blir det tyngre o tyngre, men skjöt bara 2 tiondelar mindre än igår. 410.1 (393 av 400p)Måste säga att jag vart riktigt jämn hela helgen, resultatmessigt. Lövly! Idag kom en del av familjen upp o hejade på mej, sååå glad.. ni anar inte! Hela hjärtat dunkade utanför kroppen, varm o go <3 
 
Åkte hem direkt efter, sjukt skönt! Åkte med mina sötnosar <3 Kom hem, käkade o badade.. Kan väl säga att jag är mör som en tok. Kommer troligen somna som en stock. 
 
Imorgon blir det plugg o promenix.. Köpt nya löpa/ut o gå byxor ju (svart/lila).. här ska det promeneras :) Nu blir det slappe. :) Haft en trevlig helg? Många pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0