under control

Änsålänge känns det som om jag har allt under kontroll.. 
 
idag har jag jobbat och haft allmänt tråkigt på jobbet... lite mindre barn än väntat. Men hittade givetvis på en massa bus i vanlig ordning.. är det sportlov så är det.. say no more. Haft 2 vik och en fritidspersonal som jobbat med mej idag.. pust! 
 
Efter jobbet idag fick jag göra två jobbärenden, så det putsade jag av ganska snabbt. Hem sen för att byta om till träningskläder för att i sin tur köra ner till Loket :) Det blev ingenting märkvärdigt, bara kondition idag.. men lagom svettigt blev det iallafall. Glad att det inte var så många människor där den tiden, får alltid tuppjuck på folk annars. 
 
När träningen var klar körde jag och handlade, duktig jag är alltså.. känner mej faktsiskt ganska nöjd hittils. :) Nu är iallafall kylen full så man klarar sig ett tag till. sweet! Jaha, kunde jag ta det lugnt efter träningen då? "I say no no no" :) precis som Amy Winehouse sjunger eller nått..:) Väl innanför dörrmattan kom jag på att: ahhh det hade väl vart ljuvligt att baka lite frallor till alltså.. japp.. så igång med det.. medan jäsning och gräddning i ugnen passade jag på att plugga lite. La mej på golvet mittemot ugnen för att ha lite koll på vad som sker medan ja skriver. Håller på att plugga grammatik och sammanställa lite olika observationer. Låter upphetsande, inte sant? 
 
Snart mina damer och herrar ska jag unna mej en nybakad frallebulle med smööööör o ost på.. Lite te eller kaffe på d? AHhhh sugen?
 
 
Blir läggdax tidigt ikväll, sen i morgonbitti kommer kroppen va inställd på helg! Tack gode för helg! Vet inte va det blivit av mej alltså, men har börjat längta till helgerna, innan har det inte spelat nån roll.. Men återhämtning är viktigt alltså. Det har slått mej nu, bättre sent än aldrig. I helgen ska jag va både social o osocial asg. Vill hinna med så möe som möjligt. Uppgift 2 ska in bland annat, träning, skytteträning o plugga grammatik. Sen mellan varven ska jag faktiskt försöka ta det chill. Kanske ta mej en stänkare. Vad händer för din del i helgen? Heehehhe ska nog dra igång lite musik nu o skaka loss hehe Alicekatten får skaka ass med mej.. Heja! Puss o gull <3 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du äntligen förstått att du behöver återhämtning :P. Frallorna ser goda ut / H

Svar: Ahh ibland fattar knoppen o kroppen att återhämtning är viktigt :) Ah men jees frallorna va ljuvliga! mumma.
Emsan

2014-02-22 @ 18:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0