Ta tag i att...

Idag har det väl inte hänt nått speciellt, handlat en present till min kollega som fyller 55 nu på måndag :) Tänker inte avslöja vad det är, men hon kommer nog uppskatta det. Har varit ute på ön en runda idag me, pluggar pluggat och åter pluggat. Snark! En uppgift som ska in någonting i mars, hellre ligga ett steg före än efter.. eller hur!? I mars ska ja föresten söka nån utbildning i Malmö :) sjukt spännande, får se om man kommer in.. Längesen man va i Skåneland, om ja kommer in är det 2-3 ggr/månad. En komplettering till att kunna bli förskollärare, så se upp skåne.. kan va att ja dyker upp o våldgästar er i september o 1 år framåt :) Hoppas på att man orkar plugga lite till.. hihi Blir klar nu me svenskan v 23.. längtar. Då ska jag njuta hela sommaren o bara va.. Har börjat småplanera lite vad som ska göras under sommaren.. ska bland annat åka med farmor, mamma, syrran o agge på en minitripp hehe till ullared asg! Bo i stuga o chilla.. hihihi en gammal tradition som tagits upp igen, mys <3 
 
Efter pluggandet o planerandet fick det även bli träning. Alltså jag kan inte fatta hur dålig form man är i alltså. Folk säger väl inget, men jag känner hur man har fallerat lite :) har haft så möe annat att tänka på. Men ska börja med mer kondition för att bli av med magarna. Blev träning ute på ön innan ja åkte hem, sjukt skönt att va alldeles ensam på gymmet o avsluta med en stund i bastun.. sweet! Här kommer en bild från dagen träning :) 
 
 
Imorgon blir det ön igen, plugga o mysa med familjen addams ;) Träning ska det minsann me bli, får inte slarva nu när jag väl börjat. Vad händer för din del? Nu blir det chill. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wieee bild!!! :)

2014-03-06 @ 19:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0