Sportlov.. hmm eller?

Känns inte att det är sportlov på mitt jobb, det är ta mej tusan full rulle som vanligt + att vi har inskolning på en liten 1 åring. Alltså idag har det vart så mycket att reda ut. Miniboss som man är har fått ta tag i saker som vanligt. Alltifrån schemaproblem, vistelsetid osv. Så trött i knoppen, trött på vissa beteenden i personalgänget...att ta saker för givet kan ibland göra mej riktigt förbannad! Say no more! Men att bara gå hem (kompa) utan att vi ens vet ifall hon har komp att plocka ut... Finns det inte på papper så finns det inte heller!!!  Fyfan säger jag bara! Vart är rättvisan!? Visst att vi hade lite barn idag, bara för det tycker inte jag att man ska behöva sitta på röva o inte göra nått. Utan dagen måste ändå bli givande och rolig för både pedagoger och barn. Jag pallade inte sitta inne och inte göra nått, så jag tog mig ett gäng på långpromenad i solskenet.. så underbart att gå runt o traska i skogen och prata med barnen om allt och ingenting. Bara få njuta av den underbara natur som vi faktiskt har runt om oss. Ah blev faktiskt lite gladare av att få va ute tillsammans med de små liven. Passade även på att gå ut den sista timmen innan hemgång, fortfarande väldigt behagligt. 
 
 
Såhär kan man se ut när man är ute på promme med barnen.. påpälsad men skönt :) Wiii ska nog ta mej en promenad imorgon igen, fler barn och fler att umgås med. Längtar lite till på onsdag på nått sätt, är nämligen ledig! Ohhh sovmorgon, ladda upp inför resten av sportlovet. Men på onsdag som jag tidigare nämnt blir det till att passa Agge och att träffa världens bästa Martina <3 
 
Idag/Nyss satt jag o skrev på skolgrejer, ett himla pluggande. Skrivit ner lite observationer o läst lite litteratur.. Ingen ro och ingen vila, utan på att som gäller. Känns väl ok, men ändå lite att fila på. Färdig för idag känenr jag. Tröttheten börjar slå in. Alltså jag måste bara säga en sak. Shit pommes vilken träningsvärk jag har från gårdagens hemmaträning. :) Härligt att det har gett. Imorgon ska jag bannemej sluta tidigare, lätt värd det! Ska till loket och träna.. Här ska det brännas.. Buuuuurn! :) Vart riktigt slarvit med att träna :( Hmm förbättring på den punkten tack... 
 
Nu mina damer och herrar ska ja sluta kackla o göra mej natteklar istället. Krypa ner i den svala sängen o sussa. Ställa klockan på sovmorgon, 05.30 :) Heja heja! Händer för din del imorgon eller kommande dagar? Pussa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar när du lägger in bilder på dej själv. Fin!!! / H

Svar: tss :)
Emsan

2014-02-22 @ 18:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0