slipa o måla

Idag vaknade jag 07.30 o kunde bannemej inte somna om, så jag gjorde mej iordning för att möta den sista vilodagen innan den kommande veckan. Idag började dagen med en landning hemma hos familjen Nordström, mys! Har slipat och målat möbler så det bara sjugner om att. Men hur mår jag då idag? well, inga kräk eller dåligheter, men magen kör som bara den.. alltså man skulle kunna tro att det vore tredje världskriget där inne ;) Så imorgon blir ja drogad med omeperazol, imodium och alvedon.. ska nog klara av morgondagen :) No problems.. 
 
ohh nu kom jag av mej lite, men slipande och målande va vi inne på, såhär kan man se ut när man står redo att börja slita. Ser lagom trött ut, med all rätt. 
 
 
Just nu är jag hemma, har tatt mej ett varmt och gott bad, tvättat och förberett morgondagen. Hoppas på att det blir en lugn natt så man är redo att fightas med alla baciller :) Mycket som händer denna veckan.. typ jobb, plugg, skytte, utv.samtal, planering.. you know, alltid fullt ös.. hur fan orkar man!? Föräldrarna blir tok, de vill att jag ska bli fast efter så många år ja jobbat o utvecklat stället. jag väntar med spänning från chefens sida... 
 
Nu ska ja snart hänga tvätt o sen moffa ner mej i sängen med en värmekudde.. ställa mobilen o försöka vila. Händer under din kommande vecka? Många många pussar o kramisar från en lätt sliten tösabit <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging!!!!!!!

Svar: Hihihihi
Emsan

2014-02-04 @ 07:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0