pinsamheter =vardagsmat

Va o hälsade på min lövly syster igår, fick mej ett gott skratt!!!! Noterade vid fikat att Selmabögen va täppt i näsan, han hoppade upp i fönstret för att kika ut.. Han lät precis som han i star wars, ni vet Darth Vader.. det där läskiga flåsandet eller vad det nu är.. jag härmade gaylord och då utbrast syrran: "Amen Selma du låter som han Dark Rider i rymdgrejen".. Ahhh jag kunde inte bara hålla mej, visste att hon menade Darth Wader.. sa det till henne och då skrattade hon o sa.. "names".. Älskar dej babylove <3 
 
En annan pinsam sak som hände idag... Skulle köra min kollega Ingrid hem till Saltö. Vi kom på nått konstigt sätt in på män och deras ben.. o så jämför vi med våra kvinnoben.. Ohh männens muskulösa ben, lite lätt ludna ohh graaaauuu. Töntade oss och lät lite roligt och tog oss på låren osv.. Kände mej precis som hon "Kåta-Gun" i kvateret skatan :) Yeeaaaaaah! Ni vet hon i leopardtightsen :) Alltså ni måste se denna sjuka människa, så sjuk kände jag mig idag :) sjukt kul hade vi.. Ahh måste sett sjukt kul ut, för vi fick nämligen tre raggatur.. ahhhhh! det ni. Ahh alltså shit! Drömde oss bort lite där i bilen om karlar o deras kroppar haha. mumsfilibabba :) Ah när man är galet trött så får man ihop allt möjligt i huve :)
 
 
Har inte du vart med om nått knas.. fått nån tutning på sistone? hehe. Imorgon är jag ledig, sjukt nice. .sovmorgon! wihooo. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0