överaskning

Ahhh vilken dag alltså! Vaknade kl 04.00, hur jävla kul är det från en skala mellan 1-8.. hmm! Trött som en tok tog jag mig till jobbet. Förmiddagen var väl lika lugn som det brukade va, men det ändrades snabbt på under eftermiddagen då en kollega fick åka hem.. En kollega hade 39 graders feber, denna person skulle vart med mej till stängning. tack för den.. ensam med flertal huliganer, tog slut på mig.. blä! En annan kollega va förkyld o gick runt o spelade trumpet med näsan.. fyfan va dryg! O gnäller folk blir jag bara så sjukt irriterad, palla tycka synd om andra i detta fall. men men.. I slutet av min arbetsdag låg vi på den runda stora mattan o spelade nått spel, kul! Va alltifrån 2åringar till 8 åringar :) blandad kompott. Lagom trött i kroppen och knoppen då ja checkade ut.. då var det kalas hemma hos papi som fyllde 51 år :) Världens bästa papi <3 
 
Imorgon blir det en överaskning för papi :) Han är sällan inne i stan och det är sjukt längesen bara familjen gjorde nått kul ihop. Så jag ska laga lite mat o bjuda på gotte. Efter detta ska vi vidare till bowlinghallen o leka lite ;) Kommer bli sjukt kul och mys! Pappa vet fortfarande ingenting om vad som kommer att ske mohaha!
 
Har börjat spåna på en present till mami när hon fyller år, hon fyller jämt o allt.. så ja funderar seriöst att köpa henne ett fint armband. Behöver dock smakråd! Väljer mellan två olika.. ska köpa till berlocker me så klart.
 
 
 
 
Smakråd?! Älskar själva dessa armband alltså, sjukt fina! *Snart fyller jag år* hihi skämt o sido.. tror mami kommer bli glad oavsett <3 Men smakråd mottages.. :) Mami är en cool brud som passar i det mesta <3 
Nu ska ja checka ut för idag, trött på min tröga dator.. slow motion. blä! Den behöver nog göras någonting åt. Hoppas du haft en lövly fredag. Massa pussar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0