Lyckad familjemys

I lördags blev det verkligen en familjemys eftermiddag/kväll :) 
syrran och jag hade lyckats fånga familjen addams till att träffas en dag ihop.Men innan dess gick syrran och jag på stan.. Syrran hitta
 
de en massa saker o ja hittade mej en skön tröja.. enkel men skön :) Heheh ser knas ut, men trött efter alla förberedelser :) 
 
 
 
Mami och papi började med att komma hem till mig, där vi hade gjort mat <3 Paj, sallad, grillad baguette, efterätt osv.. Hela paketet! Pappa satt helspänd och undrade vad som skulle ske.. Vi hade planerat in bowling. Hihihihi här skulle det utmanas! Upp till bevis papi.. Körde en liten sightsing eller vad det nu heter innan utmaningen :) Man såg tydligt när vi kom fram att pappas ögon blev alldeles till sig. Som han skrytit om att han va duktig när han var ung :) Vi gjorde två olika lag, vilket blev syrran+mamma och papi+jag.. Kunde ju inte bli bättre med två tävlingsjävlar i ett lag (papi o jag) hehe. Slutade med att det blev en indivuduell tävling trots allt mellan papi och mej.. Alltså fyfan va ja garvade när mami o Ida spelade. Alltså att de valde varandra va ju klockrent.. Samma teknik o allting hehehehe sjukt söta! Lika "bra" <3 Det blev knutna nävar, hopp, skrik, psykningar för hela slanten. Alltså så kul va längesen vi hade ihop. Det var till och med så att pappa kunde tänka sig att spela flera gånger efter detta. Kul! Utmanar honom gärna nästa år igen. Ärligt talat, jag är inte så dålig som jag ser ut, papi och jag delade på den individuella vinsten, ÄRAN! hehe vi vann varannan gång och lagmessig kan nu ju själva nästan klura ut vilka som vann :) Till nästa gång ska jag köpa sånna där roliga medaljer att ha med.. typ chokladmedalj bara för att det ska vara någonting. haha! 
 
Åkte sedan hem till ön för att varva ner. Idag när jag pratade med mami o papi skrattade de gott. Kul att få memorys sen man va liten sa papi ;) Gulle dej! Han erkände även att han hade träningsvärk i armen o i röva! Haha Härligt! 
 
Under veckan ska jag träffa en tjejkompis som kommit till sweden igen :) Denna gången ska gumman vara hemma nån månad.. På onsdag kanske vi ska ses, planen är det iallafall.. då är jag ledig :) Skönt! Sportlov o allt, men inte lugnare för det.. 12-20 barn. Heja :) 
 
Nu ska ja natta mej. Puss o gull

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hittat muskler som varit vilande :) vi tar en ny omgång i vår eller nått. Tack för god kamp Kramiz

Svar: hahaha lätt, jag är redo för att spöa igen. :) Sjukt kul hade vi ju! Måste ske snart alltså! Nu är man ju så taggad så det inte är sant hehe. Tack för kampen puss o kram
Emsan

2014-02-16 @ 22:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0