kickade ass

så himla tacksam att mitt immunsvar kickde ass med denna jävla kräksjuka eller vad det nu va. Visst att magen ibland gör uppror men ja mår sjukt mycket bättre idag.. Så skönt att det vände över en natt. Huvet va lite tungt idag med tanke på att man inte fått nån blund alls i natt, tänk er den där bakfyllehuvevärken from hell. mmhm.. SÅ glad att det gick över snabbt. Idag när ja kände mej lagom pigg åkte jag ut till familjen för att bli lite ompysslad :) Satt o höll papi sällskap medan han kaklade o donade, va även inne hos farmor o försökte käka lite. Där inne blev ja nerbäddad med 1000 filtar till skidåkning.. fråga mej ej.. FIS?! asg sjukt kul att åka fis hehehehehe gick ju hyfsat för svenskarna, vad ja såg.. slumrade till en sek emellanåt... 
 
Just nu är jag i stan igen... morrade för en stund sen.. skulle hitta en parkeringsplats. lättare sagt än gjort. körde säkert runt 20 minuter innan jag hittade en plats. Hoppade tillslut i en vall. :) Just nu ligger misefisen o jag nerbäddad i sängen o kollar mello. Tråk men va ska man göra hihihi. Imorgon blir d ön igen. :) förslag på vad man ska hitta på?! 
 
hoppas du haft en bra lördag. massa pussar o kramar <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0