Jobb, träning, present, planering :)

Hej Hallå! 
Hur är läget people? Min dag har varit alldeles ljuvlig. Jobbat som vanligt o det har vatt ovanligt lugnt. Vatt i skogen med mina små grabbar o byggt kojor. Sjukt skönt ute i solen alltså. Njöt varje sekund av busungarna som sprang runt o hade kul o sen alla värmande solstrålar <3. Efter jobbet idag blev det träning på ön.  Idag blev det crosstrainer, mage, rygg o armar. Blev givetvis bastu efteråt :) väl färdigtränad begav jag mig in till stan för att köpa mammas present :) wihoooo! En dyr historia, men det är inte varje dag man fyller 50 :) <3 Värd allt min mami! Så i helgen blir det kalas! :) Kommer bli hur trevligt som helst
 
Imorgon slutar jag tidigt, perfekt! Ska plocka upp Agge och sedan ta en lång promenad tillsammans med Martina. Vi ska ha med oss picknick, Tur ja bakade frallor och hallongrottor här om dagen :) Då är det bara kaffe eller varm choklad som saknas. Tänk va mys att sitta i det härliga vädret någonstans o bara njuta av lugnet. Så nu ikväll ska jag förbereda lite inför äventyret imorgon. Får inte glömma bort att plocka upp mami på stationen imorgonkväll me, tur jag är så snäll :) Vem vet, kanske lönar sej att va gullig när man snart fyller år hahahaha ;) 
 
Naaaw, mami sov över här natten till idag, så söt! hehehe vi klev upp runt 04.30 o gjorde oss iordning ihop :) Alltså ibland känns det ärligt talat som om hon är som en syster för mej.. heheh <3 Tog oss lite frulle o begav oss sedan till våra ställen. Mami till en taxi till flyget o jag i en bil till jobbet. Sen va dagen igång. 
 
Hoppas din dag har varit lika lövly som min. Puss o gull

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för skön säng , myskväll med kopp te o frulle. Älskar dig gullunge <3

2014-02-25 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0