känns bra

Idag har det fungerat toppenbra på mitt nya jobb, alltså det är helt sjukt vilken familjekänsla d är! Känns som man kännt varandra hur länge som helst, trots att det bara är min andra dag på jobbet. Efter jobbet idag blev det loket, va där ca 1 1/2 h, nu jädrar.. gårdagens intervaller känns i benen idag... men men.. körde rask promenad på bandet 40 min med lutning.. sen lite mage o armar. :) Imorgon blir det troligen gymmet igen.. bara på att som gäller. Hur har din dag vatt?
 
Just nu sitter ja nöjd i soffan o kollar friidrott, har även hunnit med att tvätta o diska o härja. Så jag kommer nog somna som en sessa inatt. Upp kl 06 imorgon, fortfarande sovmorgon för mig om man ska jämföra med mitt förra jobb :) Hoppas ni haft det graeat... Många pussar från en trött fröken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0