Holabadola

Äntligen helg!
Har vatt intensiva veckor på mitt nya jobb, men som jag nämt tidigare är alla så sjukt trevliga så då gör det ingenting :) Trivs som bara den. Idag har ja vatt med mina 5:or på förmiddagen o sen 3:or på fritids på eftermiddagen. Lövly. Fick agera sjuksyrra idag när en elev slog upp hela stortån så en hel hudbit fläkts upp så att blodet sprutade.. alltså helt seriöst det låg en blodpöl efter oss. (djupt sår) Men lugn som man är bar jag in henne på toa o sköljde o donade. Stackars lills tös, att man lyckas. En annan tös ramlade av en hängmatta o slog i huve o ett berg. ja jössös amalia.. sjukstuga delux. <3 Så söta barn så det inte är sant... Efter jobbet idag drog jag med mej en kollega för att dra o träna. Pust! Idag fick det enbart bli 4 km intervaller, alltså stort jävla suck på min kassa kondis. Jävla färskvara! Kommer troligen va halvdö i kroppen imorgon haha! Även om sommaren har bjudit på både smått o gott är formen inte helt paj, skönt d. Lagom är bäst, eller va brukar man säga?
 
 
Imorgon ska ja umgås med världens bästa Karlsson, sjukt längesen vi hittade på nått så det ska bli kuligt värre :) Hon har skaffat sej misefisar me, jössös va det ska gosas. Hur har din dag vatt? Bra hoppas jag iaf. Ska se om ja även tar mej en liten titt ner till skyttehallen. Känner att det är dax att även hinna med den träningen. pust! Svårt att hinna med allt när man jobbar långa dagar, men men.. glad att ja har världens bästa jobb med fräna kollegor.
 
I helgen ska ja även hinna med plocka lite svamp om det nu finns, annars blir det blåbär o lingon..för det finns i massor.. iallafall på ön :) Såhär såg ja ut sist... mohaha skogsmulle.. stövlarna va givetvis på.
 
Har det hänt nått spännande sen sist? Puss o kram
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilka bilder!!! <3 /Henke

Svar: Haha eller hur :) Skippade träningen o gick på stan med Madde idag :) hittade mej en höstjacka, gytt. Så vilodag idag, skytte imorgon har ja bestämt mig för... Pok
Emsan

2014-08-23 @ 12:01:59
Postat av: Anonym

Fler bilder på dig *ler oskyldigt* /Henke

2014-09-09 @ 09:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0