första veckan...

Hejsan Svejsan!
 
Idag har jag träffat hela lärarkåren på det nya jobbet, fick även tid till att prata ihop mig lite med de lärarna som ska jobba ihop med mig i årskurs 5. :) Så årskurs 5 o årskurs 3 på fritids efter lunch. Hoppas och tror att det kommer bli kanon. Alla verkar så goa så jag ser inga vidare problem, utan en mer utmaning :)
 
Idag har jag kännt mig lite krasslig, jävla förkylning. Ont i bihålorna, snorig, trött, hosta m.m.. o nu när ja väl kommit hem så känner ja mej även öm i ryggen o uppblåst.. jo men ja tackar, feber!!! Proppat i mig alvedon nu så ja orkar med morgondagen. Vatten vatten vatten för att rensa systemet. :) Kan ju inte va kass första arbetsveckan inte... Istället får ja agera maskin och tugga på :) Vila får ja göra i helgen.. så länge man kan stå på benen med en "manlig" förkylning går man till jobbet annars är man en vekling! thats it!
 
Imorgon hoppas jag på fint väder, ska nämligen cykla lite sakta dit :) Nu ska ja vila en stund. Hoppas du haft en toppenbra dag. Många pussar o kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0