första dagen på jobbet

Då var första arbetsdagen över på mitt nya jobb. Det har vatt intensivt med mycket att lära, kollegorna är fantastiskt underbara. Fått nycklar o börjat lärt känna både barn och personal. Kommer jobba på fritids med de som går i årskurs 3 och även ha de små trollen ca 3 dagar i veckan i skolan. Tydligen ett härligt ryckte runt sig de nya årskurs 3.. omg! Men när jag väl kommer in i att ska jag nog minsann plocka ner dom på jorden. Kommer jobba typ 08.00-16.30 hela denna veckan, pust! Ska börja lite tidigare på onsdag o sluta runt 16 eller nått. Är man flexibel så funkar allt. Ah, måste bara säga en sak.. Sjukt mycket bättre arbetsplats än min förra <3
 
Idag efter ja slutade, körde jag raka vägen ner till loket för att rensa hjärnan lite :) Blev 5 km intervaller, thats it.. orkade inte mer. Just nu sitter ja nermoffad i soffan o chillar. Lagt fram kläder o förberett morgondagen.. Hoppas på bättre sömn inatt.. alltså natten till idag va fruktansvärd. Det spökar o låter här i lyan, fruktansvärt.. Vaknade toksvettig flera gånger inatt, aldrig vatt så tidigare... så ja hoppas att huvudvärken släpper o att jag somnar som en prinsessa :) Hur har din dag vatt? Hänt nått spännande?
 
Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0