Återträff, shopping o blåbär

I förmiddags gick jag på staun med Karlsson, va så längesen. Det blev prat om allt och ingenting :) Shoppade o ögonshoppade även... Ja hittade mej en höstjacka, typ marinblå.. Här kommer en liten bild.. fikade på Espressohouse för första gången, jössös va gott d va. Köpte vit mocka latte :) mums! 
 
 
Blåbär... Shit va stora och många de var, gick i skogen med mami en stund. Hittade ca 1 kg :) Blåbärssylt kanske?! mami plockade lingon, hittade ca 0,5 kg.. härligt! Alltid lika rogivande att taska i skogen o bara få va :) Skrattade nästan lite åt myggen, de kunde inte komma åt mej riktigt moahhahah! Tror ja ska plocka imorgon me, bra träning må ja säga. Kommer kännas ganska bra i ryggen tror ja, fint!
 
Imorgon hoppas jag även på att jag kommer få mitt personliga schema via mail av chefen, annars kan det bli spännande :) Nu ska ja bli knådad av mami :) <3 ha det gotte puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0