Vilket jävla rån!

Ohhh då har man vatt hos läkaren idag på lungmottagningen. Ohhh hur drygt är det inte att sitta i väntrummet med en massa gamla halvdöda människor med syrgas... läskigt! När det väl va min tur blev det ett himla donande. De tog blodprov, gjorde andningstester, lyssnade på lungorna, tog odling i halsen osv. Allt kollade de upp. Mina prover sen gårdagen visade sig vara kanonbra.. ohh så skönt! Till och med blodvärdet va högt och fint, så nu kan jag äntligen bli blodgivare igen, wiho! 152, högt för att va tjej asg:) men men :) hellre högt än lågt. Revbenen kände de på, har ju hostat som en jävla idiot ett par veckor, läkaren trodde att det troligen va revbenens ytterdelar (brosket) eller muskelfästet som fått sej en liten törn... suck! Fick en fet chock när jag skulle hämta ut min medicin :( Blev ju värsta rånet! Vad säger ni om ja säger 1000 spänn! OMG wtf! Ahh har fortfarande inte lyckats smälta detta. När ska man vinna på lotto då? Ett par miljoner hade väl iallafall hade vatt lagom ;) Ska även göra hemmatester med andningen, i nån jävla blåsgrej under 2 veckor.. sen kommer det bli kallad igen efter ett tag för att kolla hur det artat sig, under den träffen får jag även reda på om jag är allergisk mot något, förutom pollen då.. mamma mia... 
 
aj aj, nåldynan.. ser nästan ut som ett ormbett.. förvånad att det inte blivit blåare... 
 
 
 
Ha som ni förstår har det vatt möe att komma ihåg och mycket att smälta. Har även fått tuppjuck på jobbet. Sliter som ett djur, stress osv. Har fått önskemål om att ändra öppettider och att jag ska öppna vid 05.45, men snälla nån... ska jag börja bosätta mig där ute eller vad är problemet. Jag kan ju inte börja jobba förrän första färjan gått liksom.. och chefen kom med världens knäppaste idé, att ja skulle köra o hämta de tidiga barnen.. men wtf, helt seriöst.. hur mycket ansvar ska man få ha på en arbetsplats, är ju inte ens fastanställd.. snacka om att utnyttjas.. orka! Jag kommer att stå på mig.. gått ner i tid för att orka plugga, träna och försöka ta hand om mig själv.. för just nu är det stress och att hinna med o rå om sig själv och alla runt om en. det är näst intill omöjligt. Nä lite lugnt och ro nu tack! Ibland undrar man hur folk tänker...
 
Jaha mina damer och herrar. Vad händer ikväll då? Jo jag ska bannemej ta mej ett varmt och gytt bad, sen krypa ner i den goa sängen o slappa. hehe igår råkade jag visst somna 21.00, lite väl tidigt kanske.. men är man trött så är man. Ska plocka fram lite kläder me till i morgon :) Uppstigning 04.30 imorgon då, tur man slutar hyfsat tidigt, 12.45... ska dock sitta kvar och pilla med lite grejer. 
 
Hoppas du/ni har haft en brao dag!? Massa pussar o kramisar från en trött fröken :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad va det för medicin som kostade så mycket? :-O Tycker du ska sätta dig själv i första hand!!! Kram på dej

Svar: Haha kan man undra, nått för andningen. Tydligen ansträngnig/förkylningsastma. Så satans drygt. Men men, hade inte förvånat mig d minsta om ja skulle vatt allergisk me. Ska försöka ta hand om mig ;) pok
Emsan

2013-09-17 @ 22:35:08
Postat av: Anonym

Usch blodprov... ryser av bara tanken :(

Svar: Haha den lilla nålen, då ska du se den grova nålen som de använder vid budgivningen ;) ska börja med det igen.;) rädda lite liv tss
Emsan

2013-09-18 @ 14:34:48
Postat av: Anonym

Tur jag inte ger blod... men det borde jag göra. Bra insats juhh. Guldstjärna till dej :)

Svar: Bara att sätta dig o göra en insats :) tack haha. Kan hålla dej i handen ;)
Emsan

2013-09-19 @ 17:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0