Min lediga fredag

Ohhh min lediga fredag.. jeees!
 
Dagen inleddes med provtagning hos blodcentralen, värderna visade sig vara höga och fina. De som tog proverna trodde inte det var sant, de jämförde mina gamla prover från 1 år tillbaka då jag hade blodbrist och allt det där, ni vet. Och nu hade jag nästan lika bra värden som männen.. hahaha därför de gjorde om testerna 2 ggr för att verkligen kolla att mina värden var så höga och fina :) Japp, rise of the machine :) Sköterskan lämnade då över mig till själva blodtappningen, där jag lämnar blod... Fick en manlig "stickare", mamma mia.. blev osäker när det va en man, knäpp man är va?! Men hjälp, han kunde ju verkligen inte!!! Han tog i princip sats för att sticka, träffade fel och började då röra nålen som satt i armen.. ohhh hjälp.. första gången nån missar på mig! Fattar inte.. Han hade ju en superfin ådra som alla andra brukar sticka i, men valde ändå en som man knappt såg.. är jag nån slags testdocka eller vad är problemet!? Såhär kan man se ut efter att ha vatt på besök hos blodcentralen people...Vilken är från ett vanligt blodprov VS tappning? Bild 1 eller 2? Blåmärken de lux.. Stack i båda armarna...
 
 
 
 
 
Efter att ha plågats lite där unnade jag mig att gå på stan o sprätta lite :) Köpte en present, två helt underbara ugglor som nu står hemma på hyllan.. sötnosar! sen köpte jag en klänning (som behöver strykas) som jag ska ha till vardags, 2 tjocka strumpbyxor och en olle. Lagom shopping va!? Nöjd iallafall. 
 
 
 
Ohhh kolla på dom, söta!!! Gahhhh! Gör sej riktigt bra där :) sötnosar, det bästa är att de kan lysa oxå! <3
 
Skjöt även en tävling idag, eller resultatet ska lämnas i hallen till i morgon, då det är tävling. Gick ju faktiskt bra, trots att ja blivit tömd på blod :) Känner inte att jag har tid att gå ner där imorgon. Ska bland annat plugga och passa Agge. Måste ha ett liv me förutom jobb, skola, träning, tävling osv. :) Göra saker som man vill göra :) 
Nu ska jag göra mej iordning för klas. Skepp o hoj <3 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ännu mer stick i armen, ryser igen. Fina ugglor och va söt du är på bilderna!!

Svar: Nu är jag nog färdigstucken på ett tag. Ah visst är.d söta ;)
Emsan

2013-09-28 @ 08:03:12
Postat av: Anonym

Ska du tävla denna helgen?

Svar: Skjöt igår så jag väntar bara på resultaten :)
Emsan

2013-09-28 @ 11:04:20
Postat av: Anonym

Kul med bra värden. Kram på dej tjejen

Svar: Japp känns bra :) nu har jag precis hängt tvätt, dax att krypa ner under flufftäcket. Imorgon väntas d träning, plugg o padda agge. Natti pok
Emsan

2013-09-28 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0