min dag

Idag har det vatt en bra dag :) Dagen började med en cykeltur med Agnes upp till förskolan och där va det lugnt och fint. Även om jag fick hoppa in och jobba på fritids o täcka för att en vikarie blev sjuk, så gick tiden ganska snabbt. Med fritidsbarnen körde vi till en strand och njöt vid stranden, dom likaväl som vi behöver ibland komma ifrån skolan/jobbet och ladda med ny energi.
 
Efter jobbet idag åkte jag hem o drog igång diskmaskinen, aldrig testat den eller inte vågat testa den än, men attans så bra det gick. Nöjd ;) Tog mig ett bad i badkaret efter det och just nu ligger jag nermoffad i sängen o slappar, kommer inte på nått annat :) Va riktigt nära på att somna på färjan idag, Jeees då är man trött.. aldrig hänt innan. Kanske ett tecken på att kroppen är i virrevarv o behöver vila!?
 
Imorgon ska jag jobba till strax efter lunch, plugga, shoppa o sen får man se vad som händer :) Får se om jag orkar träna, sån satans träningsvärk sen hemmaträningen :) Borde skjuta me, mamma mia.. säsongen börjar snart. 1000 järn i elden, dags att börja planera in träningar och tävlingar, skola, jobb u know. Det ska nog gå :)
 
Hur har din dag vatt? Nu ska jag plocka fram kläder och allt till i morgon så ja slipper stirra med d. :) Pussilipussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

fullt ös låter d som :)

Svar: Alltid plattan i botten, inget alternativ. ;)
Emsan

2013-09-11 @ 20:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0