Ledig imorgon, wiho...

Fick bli en lång dag på jobbet igen. Slutade runt 4, sen stannade jag o en kollega kvar för att försöka planera upp hösten för de som är 1-2år. inte lätt.. men har fått ner lite rutiner och lite vad vi ska försöka jobba med/om tillsammans med de små liven. Känner på nått sätt att det är galet mycket, inte minst med att få ut vikarier, utan även jobbet över lag, träning, skytte, plugget osv. Men änsålänge funkar det. Ni känner igen den där situationen själva, vilket ska ta stryk.. enligt mig själv så är det inget.. framförhållning och galen planering :) 
 
Nästa vecka ska jag till VC, de dumma jävlarna.. ta ett par prover... long time ago.. men det ska jag iallafall.. kolla upp så att allt är ok efter vad som hände förra året eller när det nu va.. sen ska ja på tisdag till lungmottagningen o kolla hur mina lungor mår.. Inget allvarligt hoppas jag. men lite medicin kanske till andningen (jobbigt när man anstränger sig) ska även passa på o be de kolla på hostan o förkylningen som aldrig ger med sej, VC verkar ju inte bry sej något vidare.. så pass på. 
 
Imorgon ska jag försöka sitta och plugga, lämna in min första uppgift i svenskan.. pirrigt. Vill bara ha klart allt så jag kan släppa det :) Men ska plugga på distans fram till våren/sommaren. pust! Måste hinna skjuta me, första tävlingen börjar närma sig, rättare sagt den 28 sep. mamma mia. Imorgon ska det bli fredagschille, ledig :) Då blir det plugg, vin, gotte.. bra kombination va!? Kan inte bli bättre :) mohaha.. Ohh blev sådär toksugen på att göra fler örhängen, halsband osv. kul att pilla lite med sånt. En vikarie på jobbet ska ev lära mig att sticka me, hehe vantar asg. fränt! Men är rädd för att misslyckas, men va fan.. kanske blir bra ändå, vem vet.. 
 
Snart läggdax, äckeltrött. Hoppas du/ni har haft en great dag. Pussar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag läser din blogg känner jag igen mig så himla väl. Hur ska man hinna med allt :(. Träningen och att ta hand om sig själv hamnar oftast tyvärr längst ner tycker jag. Men fredags myskväll låter nice :)

2013-09-12 @ 22:23:47
Postat av: Anonym

När jag läser din blogg känner jag igen mig så himla väl. Hur ska man hinna med allt :(. Träningen och att ta hand om sig själv hamnar oftast tyvärr längst ner tycker jag. Men fredags myskväll låter nice :)

2013-09-12 @ 22:23:48
Postat av: Anonym

Varför blev de två inlägg sega...

2013-09-12 @ 22:26:17
Postat av: Anonym

Ah alltså denna ständiga stress...
/Ems

2013-09-13 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0